zenfone go zc500tg price

zenfone go zc500tg price
Surveillance Equipments: Up to 50% OFF and Low to $1.98
zenfone go zc500tg price
Azpen A760 7 Android Tablet LCD Bluetooth Speaker

from: GeekBuying
zenfone go zc500tg price
V Phone X3 Rugged Smartphone - Android 5.1, 5.5 Inch HD Screen, IP68, 4500mAh Battery, Two SIM, FM Radio (Black) - $160.45

Retail Price: $187.72
You Save: $27.27
from: Chinavasion Wholesale Electronics & Gadgets



































zenfone go zc500tg price


Computer Peripherals: Up to 64% OFF and Low to $0.30 Cookies op Tweakers Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid. Asus Zenfone 2 (ZE551ML, Z3580) 32GB Zwart Fijne, snelle telefoon met helaas wel wat bloatware. Die werkt niet vertragend gelukkig, maar zoiets stoort me wel altijd. Pluspunten Degelijk gebouwd Dual sim mogelijkheid 64 bits Intel processor 4GB werkgeheugen Goede camera app Prijs/kwaliteitverhouding Goede GPS ontvanger Minpunten Bloatware die niet is uit te schakelen of te verwijderen Aan de forse kant Eindoordeel Score: 4 Per criterium Beeldkwaliteit opname Score: 4 Accuduur Score: 4 Gebruiksgemak Score: 4 Bouwkwaliteit Score: 4 Bereik Score: 5 Design Score: 4 Scherm Score: 5 Featureset Score: 4 Betrouwbaarheid Score: 4 Prijs Score: 5 De zoektocht naar een nieuwe telefoon Ik had een Nexus 5, maar wilde eens wat anders. De GPS ontvanger van de Nexus 5 was daarnaast abominabel slecht (trage fix, geen nauwkeurige fix) en het geluid was erg zacht. Specs and price, 2 256gb. 2 ze551ml z00ad, 6 ekran. New smartphone, spec 3. Android 6 phones, 3 camera. Celular selfie, de luxe. Phone price in india, ze551ml 2. Selfie battery, 2 ultra. Iphone 6s belt clip, 2 laser 4g. 3 zs570kl 64gb, 6 vatan. Comprar smartphone, 5 battery. Blu phone battery, spec 4. Verder was ik uitermate tevreden over de Nexus 5, maar ik gebruik GPS vaak dus dat begon me behoorlijk te storen. Veel gezocht op internet. Ik wilde een telefoon die niet te duur was, maar wel mee kan met de top van de markt. Dan kom je normaal gesproken weer uit bij een Nexus toestel, maar de Nexus 6 is te duur naar mijn mening en ik had geen zin om te wachten op de volgende Nexus. Toen kwam ik op iBood de Asus ZenFone 2 tegen. Die sprak me wel aan! De specificaties Platform: Android 5.0 (Lollipop) Dimensions: 2 x 152.5 x 3.9 ~ 10.9 mm (WxDxH) Weight: 170 g CPU: Intel® Atom™ Quad Core Z3580 (2.3GHz), PowerVR G6430, with OpenGL 3.0 support Memory: 4GB LPDDR3 RAM Storage: 32GB eMMC Flash + 5GB free lifetime ASUS WebStorage Memory Slot: MicroSD card (up to 64 GB) Modem: Intel 7262 + Intel 2230 Connectivity Technology: WLAN 802.11 a/b/g/n/ac USB Bluetooth V4.0, NFC Dual Micro SIM card SIM1 Support2G/3G/4G SIM2 Support2G Dual SIM Dual Active Network Standard: UMTS/WCDMA/TD-SCDMA/TDD-LTE/FDD-LTE Data Rate: HSPA+: UL 5.76 / DL 42 Mbps DC-HSPA+: UL 5.76 / DL 42 Mbps LTE Cat4:UL 50 / DL 150 Mbps 2G : EDGE/GPRS/GSM : (WW version) 850MHz/900MHz/1800MHz/1900MHz 3G : WCDMA :(WW version) 850MHz/900MHz/1900MHz/2100MHz 4G :FDD-LTE: (WW version) 2100MHz(1)/1900MHz(2)/1800MHz(3)/1700MHz AWS(4)/850MHz(5)/2600MHz(7)/900MHz(8)/800MHz(20) Navigation: GPS/GLONASS/QZSS/SBAS/BDS Display: 5inches, Full HD 1920x1080, IPS, Corning® Gorilla® Glass 3 Battery: 3000 mAh Li-Polymer (non-removable) Camera: Front 5 Mega-Pixel, Fix Focus, Wide View, PixelMaster Rear 13 Mega-Pixel, Auto Focus, PixelMaster Sensor: G-Sensor/E-Compass/Gyroscope/Proximity/Ambient Light Sensor Real-life gebruik De telefoon voelt snel. En is het volgens AnTuTu ook. Volgens deze populaire benchmark app is de score 47573. Het toestel is daarmee even snel als bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Note 4 en de Meizu MX4 en laat de OnePlus One en HTC One M8 achter zich. Respectabel dus! Wat me wel meteen opviel is dat er behoorlijk wat bloatware op staat. Het ene appje is wat nuttiger dan de andere, maar het grootste minpunt is dat Asus ervoor heeft gezorgd dat je deze apps niet kunt uitschakelen in Android in non-root modus. Nu gebruiken ze onnodig geheugen en dus ook stroom. Niet fijn dus. Verder is het scherm prettig en helder. Zijn de kleuren ook goed aan te passen naar eigen wens en ligt het toestel fijn in de hand. Daarnaast heeft Asus het design gevolgd wat ook LG heeft omarmd, het plaatsen van de volumeknop op de achterzijde in het midden, wat lekker werkt. Ook heeft deze telefoon de 2x-kloppen-want-de-powerknop-wil-ik-niet-indrukken-functie. De camera is goed, niet top, maar schiet prima plaatjes. Prima telefoon dus. Zeker voor het geld. Bloatware Ik had het net al over de bloatware. Ik zal even een lijstje maken van de apps die wél het noemen waard zijn die Asus zelf ontwikkelt en meelevert (en ook goed onderhoudt middels Play store updates) Audiowizard: een app die naast de standaard equalizer opereert en waarde toevoegd voor de muziekliefhebber. Automatisch startbeheer: deze app werkt op systeemniveau en daarmee kun je aangeven welke apps meteen mee moeten opstarten en welke absoluut niet. Waardevolle aanvulling! Back-up toepassing: hiermee kun je je apps inclusief data backuppen. Zo'n app zie je niet vaak op een niet geroote telefoon standaard meegeleverd. Bestandsbeheer: een simpele, maar goed werkende bestandsbeheerder. Overzichtelijk, snel en na rooten ook systeembestanden mee te beheren. Camera: de camera app is natuurlijk geen echte bloatware. Daarnaast biedt de Asus camera app enorm veel functionaliteit en instelmogelijkheden. Erg leuk gedaan allemaal en erg snel. FM-radio: ik hou ervan als fabrikanten deze apps (en hardware) op hun telefoon inbouwen. Remote Link: gebruik je telefoon als afstandbediening van je PC. Altijd handig zo'n appje. PC Link: gebruik je PC als afstandbediening van je telefoon. Ook handig! Rooten Als trouwe Android gebruiker hou ik ervan om mijn telefoon te rooten. Grootste voordeel voor mij persoonlijk is het kunnen draaien van Adfree software voor die vervelende banners in apps en (uiteraard) het draaien van het fantastische Greenify. Deze telefoon is redelijk eenvoudig te rooten en heb een methode gebruikt met een tijdelijke CWM recovery zodat de SU app naar het systeem gepushed kan worden. Na een OTA update zal ik dit moeten herhalen, maar hiermee pas ik verder niks aan en hoef ik de bootloader niet te unlocken. Dat is wel prettig. Voor de geïnteresseerden: deze methode heb ik gevolgd. Conclusie Na twee dagen spelen en proberen en nu rooten ben ik erg tevreden met het toestel. Ik draai wel een andere launcher, maar de standaardlauncher voldoet ook prima. Het is maar net wat je wilt. Het toestel is snel, maakt goede foto's, ligt lekker in de hand ondanks zijn gewicht, heeft een top GPS ontvangst en heeft een flinke accu. Dit topmodel in de ZenFone 2 serie heeft daarnaast ook nog eens een snellader meegeleverd. Ook erg handig. Voor €300,00 kun je dus echt een fijn toestel kopen die doet wat ie moet doen.Hallo michaelhamers, Dank voor je review. Ik ben ook van plan deze telefoon te kopen. Nu vond ik deze web-shop. http://www.minideal. net/original-asus-zenfone2-zenfone-2-ze551ml-z3580-2-3ghz-4gb-64gb-4g-fdd-lte-android-5-0-smartphone-quad-core-5-5-inch-ips-1920x1080-13mp-4g-lte-mobile-phone. html Heeft iemand ervaring met deze webshop? Is er verschil in EU en Chinese versies? Mvg EricHallo Paatroit, Ik heb hem net binnen (in 8 dagen)! Ik heb de 4/64gb versie gekost bij minideal. net voor 225 euro (nu 230 euro)! Volgens mij is ie al geroot en het is een WW versie! De komende dagen ga ik hem test! Jullie horen nog van me! Mvg EricIk kijk op die link, maar hoe zie je dat het het WW model is? Ik zie namelijk bij de specs bij de 4G namelijk: 4G FDD LTE 1800/2600 Dan mis je dus aardig wat: 2100MHz(1)/1900MHz(2)/1700MHz AWS(4)/850MHz(5)/2600MHz(7)/900MHz(8)/800MHz(20) Hallo hgoor, De informatie op minideal. net is niet correct/volledig. Het gewicht klopt bijvoorbeeld ook niet. De volledige specs zijn hier te vinden: https://www.asus.com/Phone/ZenFone_2_ZE551ML/specifications/ Zover ik kan zien is mijn telefoon prima in orde. Ik neem dan ook aan dat mijn telefoon voldoet aan de originele specs. Tot dus ver ben ik dik tevreden. Mvg EricHoe heb je hem via amazon besteld? Ik kan hem niet via amazon bestellen omdat electronica niet versuurd kan worden naar Nederland. Heb je een linkje van waar je de zenfone hebt besteld? Nog even reageren. Als je thuis bent in het rooten van je telefoon, dan kun je van een CN model (Chinese variant) een WW model maken (global variant). Kennelijk is het enige verschil dus de software. Klik hier Geen idee of alle LTE banden dan werken hier in NL. Ik heb me daar niet verder in verdiept. [Reactie gewijzigd door michaelhamers op 7 augustus 2015 08:21]Hoi Eric, de Chinese versie ondersteunt niet alle 4G banden. Zie hier voor de verschillen. Verder zijn er geen verschillen tussen de WW (internationale) variant en de Chinese variant volgens mij. [Reactie gewijzigd door michaelhamers op 4 augustus 2015 14:56]Ik zou minideal. net al zeker niet aanraden, amazon. de,it,fr lijkt mij veel beter, betrouwbaarder en sneller. Had eerst zelf op de UK site gekeken van amazon, maar van daaruit niet te leveren, en te laat gemerkt dat andere sites van amazon wel konden leveren in be/nl. Heb de 64GB/4GB ram/2.3 ghz cpu op minideal. net besteld, en de miserie begint al. Dinsdag nacht om 2 uur besteld. Rest van dinsdag en woensdag staat hij nog in voorraad. Dan plots donderdag niet meer(Out of stock). Ik nog geen shipment bevestiging ontvangen, en gemaild, krijg mail terug en ze raden aan de 32 gb of 16GB versie te nemen, die ik uiteraard weiger, en over terugbetaling van het verschil werd uiteraard niets vermeld. In de online chat helpdesk zeggen ze dan weer dat leverancier niet geleverd had, en nog een weekje te wachten. En bizarre is dan weer, dat er vandaag weer iemand anders van de helpdesk op een vraag op de pagina van de 64gb versie meld dat de telefoon wel in stock is(zie link, vanonder in de commentaren) http://www.minideal. net/o...-4g-lte-mobile-phone. html Vrees dat je gejost ben, of in ieder geval heel lang kan gaan wachten, of met een 32 gb versie ga zitten (die ik niet wil), en het restgeld of alles sowieso kwijt ben. Had op minideal besteld nadat ik hem hier tegen kwam, had beter meer onderzoek gedaan, op google en op facebook krijgt deze site ook maar gemiddeld een 6, en zijn er veel complaints. Eigen schuld, dikke bult. Een betere site om hem te bestellen is waarschijnlijk amazon. de waar ik ondertussen al case en schermbeschermers besteld heb, die vandaag of morgen toekomen. Zal jullie op de hoogte houden hoe het verder verloopt op minideal. Refund zal er ook wel niet inzitten, vermits ik hoop mensen zie klagen dat ze hun geld kwijt zijn. Ben benieuwd. En wil geen 32 gb versie met tragere cpu! Iemand nog ervaring met deze 'site'? [Reactie gewijzigd door dreyners op 16 oktober 2015 16:54]Heb ondertussen mijn gsm ontvangen. Heb uiteindelijk een ander toestel moeten bestellen omdat de 64 gb met 2.2ghz cpu niet meer verkocht werd/voorlopig niet meer binnen ging komen. Hij staat momenteel ook nog out of stock op minideal. Op Dealextreme bv staat het ook al tijdje out of stock. Ik denk dat hij via amazon(de, fr, it, niet .Uk, want die doen moeilijk omtrent levering naar Belgium) wel nog te verkrijgen is(heb niet gekeken, maar enkele weken terug wel nog). Het was dus keuze uit lagere versie(mindere cpu/opslag), of ander toestel. Heb uiteindelijk voor een 5 inch toestel gekozen vermits dit toch net iets beter in de hand en zakken paste. Tis uiteindelijk de Xaomi mi4c geworden(5 inch, 1.8ghz hexcore, snapdragon 810, 3gb ram, 32 gb opslag intern, wel geen sd kaart mogelijk), ben er vrij content van. Toestel wel niet geroot, als android 6.0 er voor uitkomt ga ik hem wel rooten, tenzij er nieuwe rom uitkomt van Xaomi zelf. Toestel was iets goedkoper, en heb restbedrag met enkele casekes kunnen opvullen. Tis geen zenfone geworden dus, maar zal maar tevreden zijn met mijn mi4c, kwa specs ietske minder, en bloatware valt op zich ook wel mee, maar gsm wel ietske kleiner en ietske dunner. Was iets van een 240 euro, en daar kunnen we niet voor klagen als je vergelijkt kwa hardware, en wat ze er hier voor vragen. Over de webshop zelf(minideal. net) ben er maar gematigd tevreden, vraag mij af hoe lang het zou geduurd hebben eer ik wist dat mijn zenfone niet meer beschikbaar was. Ze reageerden wel op mails, en heb zo mijn order kunnen aanpassen. Uiteindelijk toch een 3 tal weken moeten wachten. Denk dat als zenfone beschikbaar was dat het max een dag of 10 zou geduurd hebben. Had DHL levering genomen voor delivery, en je krijgt bij shipment een mail met trackingcode voor dhl. Ook wel plots bericht gehad dat ik invoertaxen moest betalen, (23 euro dacht ik), en als ik niet betaalde zouden ze niet komen leveren, dusja beetje voor blok gezet door hun, en dan maar betaald. Conclusie, de zenfone 2.2ghz met 64 gb is al moeilijk vast te krijgen, waarschijnlijk wegens populariteit/specs/prijs. Over minideal gematigd tevreden, maar al bij al goed afgelopen, had geen zin om geld terug te vragen vermits ik met virtuele visa kaart betaald had(neteller), daarmee maar ander toestel genomen. Batterijen van toestellen blijven wel ramp, uurtje of 2-3 gamen en herladen. Maarja dat wist ik op voorhand. [Reactie gewijzigd door dreyners op 31 oktober 2015 19:08]Even goed om te vermelden dat de 64GB versie QuickCharging ondersteunt en dat is echt echt heel erg vet. 50% met een half uur charging Ook zijn er nu vele custom roms voor beschikbaar. Daar wil ik bij melden dat de bugs niet noemenswaardig zijn, zeker niet als je kijkt naar de bugs die de stock rom heeft (google even). Voor degene die de stock rom willen, maar geen bloatware kunnen dan Superzen of Prism Barebone installeren. Werken perfect! Ook kun je een Script downloaden om zelf apps weg te halen... Asus heeft overigens in een korte periode best veel updates uit gegeven, wat best wel bewonderenswaardig is als je kijkt naar bang for your buckNiet alleen de 64GB versie heeft Quickcharging... Dat heeft elke variant. Het is wel zo dat alleen de variant met 2,3 GHz processor ook daadwerkelijk een snellader meegeleverd krijgt. +1 wilvanwil 7 augustus 2015 08:17 Hoi Michael, nuttige review. Heeft de Zenfone 2 Qi? Ik heb nu ook de Nexus 5 en vind deze Zenfone ook interessant, maar nu helemaal gewend aan draadloos laden, is echt wel een must voor mij....gr.Wil Hallo Allemaal, Inmiddels heb ik de zenfone 2 4/64GB een aantal dagen in mn bezit. Deze review kan ik volledig onderschrijven! Een prima telefoon voor een scherpe prijs! (Ik heb er 225 euro voor betaald! ) Het enige jammer vind ik dat lbe security master niet werkt op de ZeneFone2. Zie: http://www.android-hilfe.... er-aktuell.576790/page-58 MVg Eric +1 scv85 13 oktober 2015 15:09 Na getipt te zijn via familie in Indonesie. Ben ook ik gegaan voor de asus zenfone 2 4Ram/64gb En na het lezen van dit form zo juist ook besteld via amazon. de (paar tientjes duurder dan minideal, maar voelde wat beter aan) nu afwachten wanneer hij binnen komt! [Reactie gewijzigd door scv85 op 13 oktober 2015 17:51] Beste bezoeker, Tweakers beperkt de functionaliteit van de site voor bepaalde landen om zo de spam, oplichting en misbruik te beperken. Jouw IP-adres (178.121.1.17) is herleid tot landcode BY en dat land valt onder deze beperking. Jouw IP-adres is daardoor uitgesloten van het plaatsen van reacties op Tweakers. Lees voor meer informatie ook deze uitleg. Als je inlogt kunnen we bepalen of dit ook daadwerkelijk voor jouw account geldt. In veel gevallen kunnen we persoonlijke uitzonderingen maken, stuur daarvoor een mail naar frontpage@tweakers.net. Vermeld in die mail je gebruikersnaam en IP-adres.


Selfie 32gb price, 2 ze550kl.

Samsung s7 lifeproof, zenphone 2.

Spesifikasi hp go, laser 32gb.

Maximus viii hero, 2 buscape.

Iphone se case waterproof, maximus hero.

3 buy online, 16gb.

Harga go z00vd, 5 vs 2.

Iphone 6 henna case, 2 dual sim.

Samsung a5 wit, 2 laser.

Iphone 6s case thin, 3 zs570kl.

3 snapdragon 821, price of.

Lg stylo phone, max uk.

Umi rome test, z max.

4g smartphone, 2015.
Powered by Blogger.